Czcionka
Kontrast
Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

TimeKeepers 2.0 – zarządzaj efektywnie czasem

27.03.2022
Grafika. Zdjęcie w kolistej szarej ramce. Na zdjęciu stoją uśmiechnięci studenci i studentki ubrani w szare bluzy wydziałowe z kolorowym logiem wydziału przed piaskowym budynkiem. Po lewej napis: Zarządzaj efektywnie swoim czasem.

27 marca Cały dzień

Powrót TimeKeepers 2.0!

Projekt TimeKeepers 2.0 jest kontynuacją projektu prowadzonego w ramach Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Projekt powstał w 2020 roku, jako odpowiedź na problem społeczny, jakim jest organizacja swojego czasu zwana także zarządzaniem czasem. Panujące wtedy pierwsze fale pandemii, uświadomiły studentom, skalę tego zjawiska. Postanowili działać, skupiając się na rozpowszechnianiu metod zarządzania czasem. Uskrzydleni tą niezwykła inicjatywą my – zespół Time Keepers 2.0 postanowiliśmy także zająć się tym problemem. W nowym składzie pełni optymizmu i nowych pomysłów, postanowiliśmy zadziałać.

Cele TimeKeepers 2.0

Naszym celem jest kontynuacja szerzenia metod zarządzania czasem. Koncentrujemy nasze działania na wdrażaniu różnych metod. W jaki sposób można to robić efektywnie? Naszym zdaniem najlepsze ku temu będą aplikacje komputerowe i mobilne. Sami wiemy, że jest ich pełno i szukanie tej, która najskuteczniej spełnia swoją rolę może okazać się syzyfową pracą. Dlatego wykorzystując własne doświadczenie oraz doświadczenie innych chcemy propagować dobre praktyki zarządzania czasem.

Naucz się organizować czas za pomocą tych prostych szkoleń

Organizacja swojego czasu to ważny cel. Wierzymy, że studenci, będący beneficjentami naszego projektu, usystematyzują swoją wiedzę, rozszerzą swoje umiejętności oraz zdobędą nową praktyczną wiedzę o sposobach wdrażania metod zarządzania. Chcemy poprzez nasze działania w podwójny sposób wspierać naszych beneficjentów.

Po pierwsze, zaczniemy publikując serię postów na tematy znajdujące się w naszej strefie zainteresowań. Jesteśmy też organizatorami serii wydarzeń na żywo, na które składają się szkolenia z Excela, webinar z wiedzy na temat zarządzania swoim czasem oraz szkolenie z narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu czasem. W czasie wydarzeń chcemy przekazać wiedzę zarówno praktyczną jak i teoretyczną. Jesteśmy w trakcie realizacji obydwu zadań i wierzymy, że wiedza zebrana w czasie tych wydarzeń przyczyni się do lepszego wykorzystywania narzędzi poprzez doświadczenie i praktyczną wiedzę.

Śledź TimeKeepers 2.0

Zapraszamy do śledzenia nas na naszych social mediach:

Oficjalny profil na Facebook

Oficjalny profil na Instagram

Kalendarz na

P pon.

W wt.

Ś śr.

C czw.

P pt.

S sob.

N niedz.

1 wydarzenie,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

1 wydarzenie,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

1 wydarzenie,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

0 wydarzenia,

This site is registered on wpml.org as a development site.